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Driver: San Francisco

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Driver: San Francisco

Mensagem por SkullAndRoses em Sex Abr 29, 2011 12:15 am


O 1º era brutal para a PS1. Vamos ver o que vai sair daqui...

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Re: Driver: San Francisco

Mensagem por JP_Pinha em Sex Abr 29, 2011 1:34 pm

Ya o 1º era muito fixe, vamos a ver esse

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Re: Driver: San Francisco

Mensagem por SkullAndRoses em Sex Abr 29, 2011 8:10 pm

O 2 também era altamente, já se podia sair do carro e tal. Very Happy Mas a partir daí foi sempre em queda...

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Re: Driver: San Francisco

Mensagem por JP_Pinha em Sex Abr 29, 2011 9:03 pm

Eu joguei o 2º mas foi muito pouco, não me lembro de muito, os outros depois nem tive conhecimento...

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Re: Driver: San Francisco

Mensagem por carlosafonso em Sab Abr 30, 2011 10:04 am

eu nunca ouvi falar em tal jogo... pensas comprar skull? eu não gostei Evil or Very Mad

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Re: Driver: San Francisco

Mensagem por SkullAndRoses em Sab Abr 30, 2011 2:23 pm

Não sei Carlos, era bom que saisse um demo para experimentar. Mas pelo que já li sobre o jogo não me apela muito...

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Re: Driver: San Francisco

Mensagem por JP_Pinha em Sab Abr 30, 2011 2:43 pm

Ya se sai-se 1a demo é que era

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Re: Driver: San Francisco

Mensagem por carlosafonso em Qua Maio 04, 2011 8:44 pm

Jogo mais acessível (fácil)

Segundo a Reflections, Driver: San Francisco será mais acessível que qualquer outro jogo do estúdio.

Os trabalhos deste estúdio situado em Newcastle tinham sido bastante exigentes para com o jogador mas o desenhador chefe de San Francisco, Jean-Sebastien Decant, afirmou que sob o olhar atento da Ubisoft a produção do regresso da série centrou-se na palavra "acessibilidade".

"Na história da Reflections foram feitos jogos difíceis para jogadores hardcore," afirmou ele em entrevista com a revista EDGE. "E neste, a experiência central é mais acessível que qualquer jogo anterior da Reflections. Não se trata de fazê-lo fácil, trata-se de ter ajudas, como uma inteligência artificial que seja um desafio mas não injusta. O jogador vai ter de saber o que fazer naquele instante."

"Tendo a informação correcta sempre à vista, principalmente num jogo onde podes conduzir qualquer carro a qualquer momento e em que mudamos o estilo de jogo constantemente, a acessibilidade aplica-se a certos sinais."

No que toca ao modo multijogador online, o gestor do estúdio, Gareth Edmondson comentou que, "Houve sempre problemas com os jogos multijogador, onde chocas contra um carro logo na primeira curva e ficas de fora da acção. Este jogo vai mudar totalmente esta dinâmica, e cria uma experiência muito mais acessível e envolvente."

Eurogamer

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Re: Driver: San Francisco

Mensagem por SkullAndRoses em Sex Maio 06, 2011 2:34 pm

"Driver: San Francisco follows the same have-seen-it-before turn of events as Jericho (antagonist) after being captured manages to escape from jail. The unusual part of the story is that the good guy, Tanner (protagonist) this time faces an accident during the chase and ends up in a hospital in the state of comma.

If our protagonist is in the hospital and can’t drive, then how the game is going to progress? Is there a new hero in the story? the answer is no. Whole story will play in Tanner’s mind. Seems crazy? It is. More or less but the so called Shift mechanic explains how this virtual adventure can occur.

Tanner using the Shift feature will be able to transform into other drivers bodies to complete a particular task. By pressing a button, the controlled body can be left and like an eagle above the sky, the city can be scanned and any other driver in his car can be controlled.

This shifting mechanism is limited as one will have to consider its energy gauge which actually keeps on increasing as the game progresses. One advantage of this feature is that you won’t have to travel the distance to start a particular mission. Once the task is completed, leave the body and select the other one for the next mission.

There is a lot of variety in missions. At one time you will be driving an ambulance, will be a part of news reporting team and then, you might be riding a vehicle in a deadly chase. At times, you will also be updated on Turner’s condition in the hospital. All the missions are marked making it very easy to control the concerned driver.

For the first time in the series, licensed vehicles have been introduced in the game. With detailed damage modeling, the driving experience will be more realistic than all the previous games. Although the city map is not 100 percent identical, the major portions of the city are there like the real one.

It’s not a big deal though as the driving experience will keep the feel alive that you are driving in San Francisco where driving is not an easy task to do. We don’t have much details on multiplayer except that the multiplayer of Driver: San Francisco uses the Shift Mechanic.

This can make things interesting just like the multiplayer of F.E.A.R 3. It is expected that the game will also feature the split screen option which is a good news as it always feels great when you can play a game with your buddies or family at the same place on the same console.

If you liked Burnout Paradise 2, you most probably will love this Driver: San Francisco. The game is expected to be released sometime in August this year."

Fonte: http://segmentnext.com/2011/05/05/driver-san-francisco-story-and-gameplay-detailed/#ixzz1LaCDSjT8

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Re: Driver: San Francisco

Mensagem por SkullAndRoses em Sex Jul 29, 2011 3:20 pm

"The demo for Driver: San Francisco will be released on XBLA and PSN on August 17.

Scanning through the latest issue of OPM reveals the date for the demo, which is around two weeks ahead of the full release on September 2.

The ad also mentions that the demo will include The Escapist mode, where you escape from the police with your VIP Passenger; Prove It, where you performs stunts and tricks in a cop chase and Team Colours, where you shift between cars to finish 1st and 2nd in a race.

We have already seen Driver a few times, you can check out our thoughts on the multiplayer side here, check out our chat with Creative Director, Martin Edmondson here and we will soon have a full preview for you.

Driver: San Francisco is released September 6 in the US and September 2 in the UK for PS3, Xbox 360 and PC. You can pre-order the Driver: San Francisco Collector’s Edition (PS3 | Xbox 360) by clicking the relevant link."

Fonte

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Re: Driver: San Francisco

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